Rektorát UK vytvořil nezávislý systém Teams s duplicitními účty pro uživatele FF (a dalších fakult). V důsledku toho má každý uživatel FF dva Teams účty:
Heslo je u obou účtů stejné, standardní heslo uživatele nastavené v CAS.
Pro online výuku na FF, interakci se studenty, online schůze na FF atd. se používá fakultní Teams účet. Pro akce pořádané rektorátem UK je obvykle rektorátem vyžadováno použití rektorátního účtu.
V důsledku toho se uživatelé z FF a dalších fakult musí před připojením na online akce v Teams pořádané rektorátem odhlásit z fakultního Teams účtu a přihlásit na rektorátní a naopak.
Pokud se do Teams přihlašujete poprvé, objeví se standardní přihlašovací okno, kam vyplníte své uživatelské jméno a heslo:
Zde se přihlaste buď fakultním (doporučeno) nebo rektorátním účtem.
Pokud jste už přihlášeni jedním z účtů a potřebujete se přepnout na druhý, klikněte v pravém horním roku na kolečko s Vaším obrázkem a následně zvolte „Odhlásit“:
Po odhlášení se oběví opět přihlašovací okno a Vy se můžete přihlásit druhým účtem.
Podporu pro rektorátní Teams neposkytuje LVT, ale pracovníci rektorátu. Kontakty na podporu jsou zde.
Pokud máte ohledně e-learningu jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedené e-mailové adrese. Případně můžete využít i naše telefonní číslo: +420 221 619 282